Mandátní smlouva

28.09.2008 01:23

ě nemovitostí uzavřená podle § 566 a násl. obch. zák. a stanov společenstvíčel smlouvyčenství pro dům č.p. 2583 ul. Petržílkova, Praha 5č.p. 2583/15, PSČ 158 00Č: 27421422řík: Městský soud v Praze, oddíl S, vložka 6422Česká spořitelna, a.s.íslo účtu: 144113389/0800ěk Švec, předseda výboruředsedkyně výboruř: IKON spol. s r. o.ětín, PSČ 198 00Č: 45800031řík: Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 10540Č: CZ45800031Česká spořitelna, a.s., Praha 3íslo účtu: 6985349 / 0800čnostič.72/1994 Sb., ve znění pozdějšíchředpisů, která je způsobilá vykonávat práva a zavazovat se ve věcech spojených se správou,čných částí domu v Praze 5, ul. Petržílkova 15, č.p. 2583, k.ú. Stodůlky,ům“) Uzavřením této smlouvy zmocňuje mandant mandatáře kění správy, provozu a oprav společných částí domu a souvisejících pozemků (dále jenř se zavazuje tyto činnosti vykonávat s potřebnou odbornou péčí a v souladuředmět plněPředmětem plnění této smlouvy je závazek mandatáře vykonávat pro mandanta správu, provoz ačných částí nemovitostí uvedených v čl. I. této smlouvy (kód odvětvové klasifikacečinností OKEČ 70.32) s cílem zajistit dlouhodobě řádný stav a řádný provozění z toho vyplývajících povinností mandanta vůči třetímříslušnou evidenci, zařizovat jménem mandanta a na jeho účet dodávkyřípadě zmocnění mandantem provádět platby jménem mandanta,čet mandanta a vést účetnictví mandanta související se spravovanýmiřesňujícími pokyny mandanta v rozsahu této smlouvy, a to po dobu uvedenou v čl. V. této smlouvyř však nenese odpovědnost za závady či škody vzniklé v důsledkučné péče o výše uvedené nemovitosti a/nebo související dokumentaci před datem účinnostiči škody vzniklé v důsledku nedostatku finančních prostředkůZ následujícího podrobného výčtu činností položky uvedené slovem „zařizovat“ budou pro účelyře zařizovat v součinnosti s mandantem jménemčet uzavírání přiměřených smluvních vztahů s třetími osobami, poskytovatřiměřenou součinnost s ohledem na plnění předmětu jejich smluv, dohlížet jménemřádné plnění těchto smluvních vztahů a v případech vadného či neúplného plněřijímat v součinnosti s mandantem jménem mandanta a na jeho účet v přiměřeném čase odpovídajícíření k nápravě; mandatář nenese přímou odpovědnost za takové vadné či neúplné plnění třetíchř je odpovědný za přijetí odpovídajících opatření k nápravě v přiměřeném čase. Ostatníře, mandatář je provádí vlastními pracovníky aě plnou odpovědnost.Činnosti dle této smlouvy budou vykonávány provozovnou mandatáře pověřenou plněnímě pracovníky mandatáře v pozicích technik, domovník, ekonom,četní a vedoucí provozovny. Pracovní náplň ekonoma může být vykonávána pracovníkem v tétočetní. Provozovna může mít detašovanáě.ční jednotka mandatáře zahrnující všechny lidskéředky potřebné pro běžný výkon činnosti mandatáře.ěna v kancelářském prostoru ve vlastnictví či v nájmu mandatáře,ě uvedeném v čl. VI., odst. 1 této smlouvy, a je vybavena výpočetní, kancelářskou ační technikou a vozidly v rozsahu potřebném pro plnění svěřených zakázek.řena po celou běžnou pracovní dobu v rozsahu 40 hodin týdně a jsou v nířední hodiny pro styk s klienty; pracovní doba i úřední hodiny jsou konkrétně uvedenyčl. VI., odst. 2 této smlouvy. Pracovníci provozovny se mohou navzájem zastupovat.ěm“ se rozumí pracoviště organizačně začleněné pod určitouřízené z důvodu optimalizace organizace práce pracovníků mandatáře a jejichčité lokalitě, umístěné v kancelářském prostoru podle konkrétní situaceástečně vybaveném pro výkon činnosti mandatáře. Detašované pracoviště je otevřeno poástečnou pracovní dobu a jsou v něm stanoveny úřední hodiny v omezeném rozsahu po dohoděře odpovídající za činnostěných pracovníky provozovny. Vedoucí provozovny jeřízen jednatelům mandatáře. Pracovištěm vedoucího provozovny je kancelář v místěříslušné provozovny mandatáře. Pracovní dobou vedoucího provozovny je běžná pracovní dobaěřený zástupce) dosažitelnýřednictvím mobilního telefonu pro případ havarijních nebo jiných mimořádných situací.činnost techniků, ekonomů a účetních, příp. téžů a dále také jednotlivých specialistů mandatáře (správa softwarového systému,četnictví, stavební technika aj.) ve vztahu k provozovně a zajišťuje platební styk spojenýěnými zakázkami. Odpovídá za řešení podnětů, případně stížností klientů.ře zařizující záležitosti souvisejícíční. Technik je podřízeněm technika je kancelář v místě provozovnyře. Pracovní dobou technika je běžná pracovní doba provozovny. Technik drží úředníě provozovny mandatáře, popř. další úřední hodiny na detašovaném pracovišti nebořímo v domě klienta. Technik v rámci obstarávání záležitostí spojených se správou domuěžné pracovní době provozovny dochází do domu a na další potřebná místa, příp. téžře vykonávající činnosti v oblasti údržby, služeb ační, a to přímo v domě. Domovník je podřízen vedoucímu provozovny. Domovník při svéinnosti používá zázemí vytvořené mandantem, zejména přiměřeně zařízenou a vybavenou dílnuční nářadí a nástroje ve vlastnictví mandatáře.ře vedoucí zejména evidenci vlastníkůi nájemců jednotek a agendu předpisu, evidence a vyúčtování plateb do fondů mandanta aů a nebytových prostorů. Ekonom je podřízen vedoucímuěm ekonoma je kancelář v místě provozovny mandatáře pověřené správouěžná pracovní doba provozovny.četním“ se rozumí administrativní pracovník mandatáře vedoucí účetnictví mandantačl. I. této smlouvy. Účetní je podřízen vedoucímuěm účetního je kancelář v místě provozovny mandatáře pověřené správoučetního je běžná pracovní doba provozovny.ě“ se rozumí dopisem,e mailem nebo faxem.činnosti (za předpokladu, že se uvedenářízení ve spravovaných nemovitostech nalézají nebo uvedené potřeby vzniknou):innosti v oblasti provozní a technické budou vykonávány pracovníky mandatáře v pozicíchČinnosti vykonávané technikem a ekonomemů, bytů, nebytových prostorů, pozemků a jejíči zjištěnou skutečnost;ění vizuálních technických prohlídek společných prostorů a částí domů 4 x ročně;zařizování technických prohlídek, odborných posouzení a znaleckých posudků;zařizování revizí technických zařízení, revizí komínů a požárních prohlídek dle příslušných ČSNředpisů státního odborného dozoru, zařizování odstranění závad zjištěných při revizích,ůt;zařizování výměn vodoměrů a/nebo poměrových měřidel tepla (IRTN) v bytech a nebytovýchěření;ěrů vlastníků bytů a nebytových prostorů týkajících se bytů, nebytových prostorůčných prostorů a částí domů s ohledem na zájmy mandanta (drobné opravy bez ohlášenířadu, akce v režimu ohlášení stavebních úprav a režimu stavebního povolení),ředávání odborných stanovisek mandantovi;ění periodického hodnocení celkového stavu nemovitostí 1x ročně, návrhy plánů oprav,řípadně investic. Příprava krátkodobých a střednědobých plánů oprav včetně odborného odhadučních nákladů a jejich předkládání mandantovi vždy k 31.10. pro následující kalendářní rok;zařizování provozu, běžné údržby a oprav stavebních částí budov i technologických zařízeníů (výtahy, vzduchotechnika, rozvody plynu, vody, kanalizace, silnoproudé ači zjištěných závad, navrhování způsobuění, informování mandanta v souladu s ustanoveními této smlouvy. Jednotlivéč bez DPH je mandatář oprávněn objednávat samostatně, do výšeč bez DPH s následným souhlasem, opravy nad uvedenou částku do výše 50.000,- Kčředchozím písemném souhlasu mandanta (bez tohoto souhlasu je smlouvai objednávka neplatná). Uvedené omezení se netýká řešení havarijních oprav, kdy by případnéěním opravy znamenalo způsobení další škody na nemovitostech nebo vznikě z titulu tohoto svéhozařizování větších oprav nad 50.000,- Kč bez DPH, ale neměnících stávající dispozičřádání prostor domu, způsob využívání prostor domu, způsob napájení domu teplem, energiíi dalšími médii ani nezasahujících do statiky domu či vnějšího pláště domu, realizovanýchčetně organizování výběrových řízení, v následujícím rozsahu:příprava zakázky (analýza a objasnění zakázky, specifikace podkladů, rozsahu práce),příprava podkladů pro výběrové řízení,ve spolupráci s mandantem provedení výběrového řízení a při předpokládaném rozsahuč – 100.000,- Kč vybírat minimálně mezi dvěma uchazeči, při rozsahuč – 500.000,- Kč vybírat minimálně mezi třemi uchazeči a nad 500.000,- Kč vybíratě mezi 5 nabídkami (odborná pomoc při posuzování a hodnocení nabídek, zajištěčinností),zajištění prohlídek místa plnění pro jednotlivé uchazeče,příprava smlouvy s vybraným uchazečem,spolupráce při provádění prací – zajištění občasného dohledu,řejímka provedených prací;zařizování provozu, údržby a oprav tepelných zdrojů bude v případě potřeby zajištěno naě samostatné smlouvy sepsané dle konkrétních podmínek a za odměnu nad rámecěny uvedené v čl. IV. této smlouvy;zařizování nepřetržité havarijní služby (voda, elektro, plyn, topení, apod.), zveřejněčink vyvěšením na obvyklém místě v domě a na www stranáchře, popř. mandanta;zařizování nepřetržité služby vyprošťování z výtahů, zveřejnění telefonického spojení načink vyvěšením na obvyklém místě v domě a na www stranách mandatáře, popř. mandanta;zařizování dodávek služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů (dodávka vody,říjem apod.), mimo služeb, které si zajišťujízařizování odečtů vodoměrů a/nebo poměrových měřidel tepla (IRTN) v bytech a nebytovýchzařizování vyúčtování vody a/nebo tepla na základě naměřených hodnot;zařizování pravidelného úklidu společných prostorů domů, jednotek společných garáží, chodníkůčetně zimní služby na chodnících;zařizování údržby zelených ploch – sekání travnatých ploch a dalších zahradnických prací;ěrových řízení na služby pro mandanta (úklid, údržba zeleně aj.) v následujícímpříprava zakázky (specifikace podkladů, rozsah práce),příprava podkladů pro výběrové řízení,ve spolupráci s mandantem provedení výběrového řízení s minimálně dvěma uchazečiři posuzování a hodnocení nabídek, zajištění souvisejících administrativníchinností),zajištění prohlídek místa plnění pro jednotlivé uchazeče,příprava smlouvy s vybraným uchazečem.ční (ekonom)ěcnářizování reklamací faktur vůči dodavatelům při zjištěnýchění oběhu (schválení) těchto faktur mezi mandantem a mandatářem;čů a/nebo čipových karet ke dveřím od společných prostor domů, zavádění ařístupových práv ke kartám do systému, vedení evidence spojené s přidělováním čičů a/nebo čipových karet;ění udržování a aktualizace informativních nástěnek s umístěných ve společných prostoráchčování dokumentů do poštovní schránky mandanta a vybírání dokumentů z poštovníře umístěných v domě 1x týdně;či nájemci jednotek elektronickou poštou nebo na www stránkáchře nebo mandanta, jsou-li zřízeny (odpovědi na dotazy, odpovědi na oznámení závadřizování stížností a podnětů od vlastníků či nájemců jednotek a informování pověřenéhoěchto stížnostech a podnětech;ředních hodin na detašovaném pracovišti uvedeném v čl. VI., odst. 1 této smlouvy,ě uvedené v čl. VI., odst. 2 této smlouvy;čast na jednáních výboru mandanta (max. 6x ročně, z toho max. 3x ročně mimo pracovní dobuře), případně na dalších jednáních, vždy na podkladě výzvy oprávněného zástupcečiněné alespoň 3 pracovní dny předem;ční zajištění konání shromáždění vlastníků min. 1 x ročně ( nájem za prostory pro konáníění vlastníků není zahrnut v odměně za správu a bude hrazen zvlášť);Činnosti vykonávané domovníkemředmětem činnosti domovníka je provádění drobných údržbářských a úklidových prací a kontrolní aččinnosti ve společných prostorách domu, v prostorách společných garáží a na pozemcíchůběžně dle potřeby. Domovník bude přítomeně v pracovní dny v době uvedené v čl. VI., odst. 3 této smlouvy. Uvedené práce zahrnujíčinnosti:činnosti odborným dodavatelům provádějícím revize, údržbu či odstraňováníředání a převzetí pracoviště, umožnění vstupu do domu) v souladu s pokynyůběhu prací a jakosti odvedené práce;činnosti dodavatelům při prohlídkách domu v rámci výběrových řízení;řijímání hlášení o závadách od oprávněných zástupců mandanta i vlastníků či nájemcůčných částí domu včetně společných prostor sklepůčných garáží a vyhledávání případných technických závad, zaznamenávání závadř. též pověřeného zástupce mandanta dohodnutýmůsobem o závadách v domě;činnosti technikovi při vyhodnocování závad;ění běžné údržby domu a odstraňování jednotlivých závad v souladu s pokyny technika:kontrolování funkčnosti technických prvků (např. uzavírací kohoutů, vypínačů, ovladačů apod.)čných prostorách,kontrolování, seřizování a mazání mechanismů oken a dveří ve společných prostorách,kontrolování a provádění oprav zámků a kování a mazání a seřizování zavíračů dveří,vyměňování nefunkčních žárovek a zářivek ve společných prostorách domu, v prostoráchčných garáží a sklepů,provádění drobných zednických, malířských a natěračských oprav ve společných prostorách,provádění dalších drobných prací souvisejících s běžnou údržbou domu;řebního materiálu pro údržbu a příprava podkladů pro jehoř

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.