Přehled činnosti Výboru od 20.6.2008 do 20.4.2009

03.05.2009 17:55

 

Přehled činnosti Výboru od 20.6.2008 do 20.4.2009

 

Dokument je určen členům společenství jako podklad na schůzi členů společenství (shromáždění) a obsahuje pouze výtah nejdůležitějších činností Výboru (nejedná se o kompletní výčet činnosti). Cílem je poskytnout vlastníkům přehled o činnosti Výboru a o změnách v domě.

 

V případě zájmu o podrobnosti k jednotlivým bodům nebo k vysvětlení i jiných témat se vlastníci mohou obrátit na Výbor (nejlépe zaslat mail na e-mailovou schránku Výboru), případně lze dohodnout osobní schůzku.

 

Ve výše uvedeném období proběhlo celkem 14 oficiálních schůzí Výboru a navíc další neoficiální schůzky k řešení aktuálních problémů. Jednotliví členové Výboru mají dále přidělené úkoly, které řeší individuálně a o jejichž plnění informují Výbor vždy na další schůzi.

 

Dalším podkladem, který slouží také jako přehled činnost výboru, je program schůze členů společenství a doplňující informace k této schůzi.

 

1)       Reorganizace výboru po doplnění členů na posledním shromáždění

 

Předsedou Výboru byla zvolena paní Žaludová.

Místopředsedou Výboru byl zvolen pan Musílek.

Další členové výboru: paní Borková, pan Janda, pan Konrád.

Z výboru v průběhu období od posledního shromáždění odstoupily paní Al Sofyová a paní Bydžovská.

Proběhly formální zápisy do obchodního rejstříku a změny podpisových vzorů v bance.

 

2)       WWW stránky domu

 

Byly zprovozněny nové www stránky domu, přístup je stále www.dumslunecninamesti.cz

 

3)       Mandátní smlouva s IKON

 

Výbor jednal s IKON o výkladu obsahu mandátní smlouvy, o nutnosti dodržovat přesně její jednotlivá ustanovení a v řádných termínech předkládat v mandátní smlouvě uvedené informace a dokumenty.

 

Tato jednání nadále probíhají, podrobnosti budou sděleny na shromáždění.

 

4)       Evidence universálních klíčů

 

Výbor zavedl evidenci universálních klíčů, nyní eviduje IKON přesně dle jednotlivých držitelů.

 

5)       Povolení k různým činnostem a opravám

 

Výbor se v průběhu období vyjadřoval k jednotlivým žádostem členů společenství. Konkrétní případy zde nejsou uvedeny z důvodu zachování soukromí jednotlivých členů. Vždy bylo postupováno v souladu se zákonem, stanovami a zájmem společenství jako celku. Jednotlivé případy mohou být diskutování na shromáždění v případě zájmu členů.

 

6)       Servis technologií

 

Byly uzavřeny další servisní smlouvy na jednotlivé technologie. Je zaveden pravidelný servis všech technologií, které toto dle správce domu vyžadují. Podrobné informace jsou vlastníkům k dispozici u správce.

 

7)       Ostraha a úklid 

 

V průběhu období byly řešeny nedostatky v těchto činnostech. Smlouvy jsou řádně uzavřeny a výbor se snaží činnost dodavatelů kontrolovat a vyžadovat kontrolní činnosti správce domu dle mandátní smlouvy.

 

8)       Daňové záležitosti

 

Výbor ve spolupráci se správcem splnil veškeré povinnosti týkající se podání příslušných daňových přiznaní a úhradou daní.

 

9)       Jednání s Pražskou teplárenskou – ceny tepla a teplé vody

 

Výbor zjistil, že dodavatel si bez ohledu na dřívější cenová ujednání účtuje ve skutečnosti jiné ceny, což odůvodňuje oporou v obecně závazných předpisech.

 

Výbor z tohoto důvodu odmítl podepsat cenové ujednání na rok 2009 a podal podnět k šetření na Energetický regulační úřad. Toto šetření dosud nebylo ukončeno.

Současně bylo s Pražskou teplárenskou dohodnuto na zimní období 2009 nové měření výkonu s cílem snížit náklady domu.

Aktuální informace výbor poskytne v případě zájmu členů na shromáždění.

 

 

10)   Postup ve věci reklamace nátěru podlahy v garáži

 

              Výbor schválil na základě právních rozborů podání žaloby na Metrostav z důvodu neprovedených podlahových stěrek na celé ploše jednotky halové garáže, v jejichž důsledku dochází k protékání kapalin stropem, zejména v zimním období, což má za následek zvýšené riziko poškození zaparkovaných vozidel a ve střednědobém časovém horizontu také riziko poškození konstrukce domu - koroze obnažené ocelové výztuže (vlivem vody, soli, atd.). Dle  vyjádření  generálního projektanta domu nebyl při stavbě dodržen projekt. Přepokládané náklady na opravu cca 3,5 – 4 mil. CZK, vč. nového dopravního značení.

               

11)   Označení podnikatelských subjektů v domě

 

Výbor řešil systém označení podnikatelských subjektů v domě (zákonné značení sídla firmy hlášené v bytové části).

Všichni se mohou v této věci obrátit na správce domu.

 

 

12)   Ostatní

 

Viz pozvánka na schůzi (shromáždění) členů společenství a program schůze, dále doplňující informace k programu schůze (shromáždění)

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode